امکانات عمومی
امکان تعریف زیرسیتمها در شبکه و محدود کردن ساعت کاری آنها
سطح دسترسی کنترل شده کاربران
امکان اتصال هوشمند به نرم افزارمدیریت پیامک اشاره
امکان چاپ آرم و نام موسسه بر بالای کلیه گزارشات
خروجی گزارشات با فرمت XML ,Word, TML, Text, Richtext…
خروجی از کلیه فرمها به فرمت Excel
پشتیبانگیری و بازیابی آسان اطلاعات
امکان ایجاد محدودیت برای اعمال خاص مانند اصلاح اطلاعات، حذف، گزارش گیری و …
استفاده از دکمه های میانبر قابل تعریف بر روی صفحه اصلی
افزایش راندمان و سرعت کاربر با کاهش نیاز به استفاده از موس
استفاده از فیلترهای هوشمند برای جلوگیری از ورود اطلاعات اشتباه
بانک اطلاعاتی قوی SQL SERVER به منظور سرعت، امنیت و کارایی بسیار بالا
قابل نصب بر روی ویندوز XP ,Me ,98 ,Vista, Seven 2000 ,2003 ,2008
پشتیبانی از شبکه های دومین
استفاده از تعداد نامحدود کلاینت در شبکه فقط با تعریف مدیر
سرعت بسیار بالا در پردازش اطلاعات
پشتیبانی غیر حضوری شرکت به وسیله اینترنت، تلفن، ایمیل و پیامک
دارای راهنمای کامل نرم افزار و آموزش
یکسال پشتیبانی و استفاده رایگان از امکانات جدید
طراحی امکانات و گزارشات اختصاصی با هزینه پایین
طراحی امکانات و گزارشات درخواستی عمومی مفید به صورت رایگان
تعریف پزشکان
تعریف نامحدود پزشکان همراه با تخصص و اطلاعات جانبی دیگر
تعریف بیمارستانها
تعریف نامحدود بیمارستانهای شهرهای مختلف
تعریف بیماران
امکان تشکیل پرونده برای بیماران وثبت اطلاعات نظیر مشخصات عمومی، وضعیت مددکاری، اطلاعات پزشکی و وضعیت مستمری
در قسمت وضعیت مددکاری اطلاعاتی مربوط به وضعیت معیشتی و اقتصادی بیمار را وارد می نماییم که درک صحیح تری از وضعیت زندگی بیمار برای ارائه خدمات مددکاری می دهد.
امکان ثبت نهاد خاصی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و … که بیمار تحت پوشش آنها میباشد.
امکان ثبت وضعیت مسکن ( اجاره ای، شخصی و … ) برای منزل مسکونی بیمار.
ازآنجا که انجمن بیماران کلیوی سازمانی مردم نهاد و خیریه است، به بیماران کلیوی کمکها و خدماتی ارائه می دهد که ممکن است تعدادی از آنها مستمری بگیر انجمن باشند که اطلاعات مربوط به آن در قسمت وضعیت مستمری ثبت می شود. همچنین در صورت فوت بیمار یا تغییر مکان آن به شهر دیگر می توان تغییرات را ثبت کرد که در این صورت پرونده بیمار به قسمت پرونده های بایگانی شده منتقل می شود.
تعریف اهدا کنندگان
امکان تشکیل پرونده برای اهداء کنندگان زنده وثبت اطلاعات مربوط به وضعیت عمومی, وضعیت مددکاری و وضعیت پزشکی.
جستجوی بیماران بر اساس نام، نام خانوادگی، آدرس، منطقه و کد بیمار و …
چاپ کارتکس مشخصات هر بیمار به همراه پرونده پزشکی
ثبت تصویر بیمار و چاپ در کارتکس
ثبت تصویراهدا کننده و چاپ در کارتکس
بایگانی اطلاعات بیماران با ذکر علت بایگانی
پرداخت کمک های نقدی و غیر نقدی به بیماران
ثبت کمک های نقدی به بیمار و مشخص کردن این که کمک از چه حسابی و بابت چه پرداخت میشود
ثبت کمک های غیر نقدی به بیماران و ثبت بصورت ریالی و عددی.
ثبت حواله های دارویی
ثبت حواله های دارویی که به بیمار داده می شود و امکان مشاهده ی آخرین حواله و جمع کمک های گذشته به بیمار .
ثبت داروخانه ای که حواله برای آن است .
ثبت مبلغی که انجمن از هزینه دارو به عهده گرفته ثبت است.
امکان ضمیمه کردن تصویر نسخه یا نسخه ها به حواله دارویی.
ثبت دریافت های امانی از بیمار و ثبت پرداخت های امانی به بیمار:
امکان ثبت دریافت های امانی (مبلغی که بیمار جهت پیوند تعهد کرده به اهداء کننده بپردازد و به حساب انجمن واریز کرده است ).
ثبت پرداخت های امانی به بیمار (برگشت مبلغ امانی به بیمار (در صورت انصراف) یا اهداء کننده بیمار ).
ثبت نام خیر درصورتیکه مبلغ واریزی توسط خیر پرداخت شده است .
دبیرخانه
امکان ثبت نام های صادره با اطلاعاتی از قبیل :موضوع نامه ,کاربر درخواست کننده و دریافت کننده , تعیین ارتباط نامه با بیمار یا اهداکننده ,عطف و پیرو نامه,نحوه ارسال,کاربر امضا کننده و رونوشت آنها به سایر کاربران
امکان ضمیمه کردن فایل و عکس به نامه های صادره و وارده
امکان ثبت نام های وارده با اطلاعاتی از قبیل : فرستنده ,کاربر دریافت کننده , عطف و پیرو نامه, نحوه دریافت , محل بایگانی , تعیین بیمار یا اهداکننده و رونوشت آنها به سایر کاربران .
پیوند
صدور مجوز پیوند برای بیمار واجد شرایط تا در لیست پیوند قرار گیرد.
ثبت اطلاعات پیوند مربوط به بیماران پیوند شده از قبیل : تاریخ و نوبت پیوند ,وضعیت پیوند ,مجوز پیوند ,مشخصات اهدا کننده , مشخصات بیمارستان وجراح مربوط وداروهای مصرفی .
ثبت اطلاعات مربوط به بیماری که کلیه آن ریجکت شده است و پس زده شده است در صورت لزوم بیمار از لیست بیماران پیوندی خارج و دوباره دیالیزی می شود.
دیالیز
این قسمت از برنامه که برای مدیریت بخش دیالیز و انبار مربوط به آن کاربرد دارد شامل بخش های زیر است
فرم دیالیز
این قسمت این امکان را به کاربر می دهد که بتواند تمامی جلسات دیالیز را باذکر نام بیمار، نوع بیمه، اقلام مصرفی در هر جلسه و.. را به صورت روزانه ثبت نماید.
رسید انبار
در این قسمت می توان تمامی ورودی های انبار را ثبت کرد.
حواله انبار
در این قسمت خروجی های انبار که وارد بخش دیالیز می شود ثبت می شود
گزارشات
گزارش بیماران
در این قسمت می توان از تمام آیتم هایی که براساس آن برای بیمار پرونده تشکیل داده ایم گزارش گرفت. مانند : ملیت، شهر محل سکونت ،نوع بیمه، وضعیت بیمار از نظر پیوند یا دیالیزی بودن، نوع دیالیز،محل دیالیز، تاریخ تشکیل پرونده، تاریخ پیوند، نوع پیوند و…
گزارش انبار
در قسمت گزارش انبار میتوانیم از اقلام موجود در انبار مانده بگیریم که بر اساس ورودی های انبار (که در رسید انبار ثبت می شود) و خروجی های انبار (ثبت شده در حواله) مانده کالاهای موجود در انبار را به ما می دهد
گزارش انبار دیالیز
در این قسمت میتوانیم از اقلامی که به بخش دیالیز وارد شده گزارش گرفت به این صورت که کالاهایی که از انبار خارج شده (ثبت شده در حواله) را ورودی به بخش و اقلام مصرفی ثبت شده در فرم دیالیز مربوط به هر بیمار را خروجی بخش در نظر می گیرد. سپس مانده اقلام موجود در بخش را که هنوز به مصرف نرسیده را به عنوان مانده اعلام می کند.
گزارش دیالیز
در این قسمت می توان بیماران بخش دیالیز را بر اساس نوع بیمه، تاریخ دیالیزو … تفکیک و گزارش گیری کرد
گزارش کل بیماران بر اساس هر یک از عناوین وارد شده به اشکال مختلف
گزارش پرونده ها بر اساس علت تحت پوشش، خدمات و
گزارش آماری کل مددجویان بر اساس نسبت، جنسیت، تحصیلات و
گزارش کل کمک های نقدی و غیر نقدی به تفکیک نوع کمک و مبلغ برای هر بیمار
گزارش کمک های غیر نقدی بیمار به تفکیک ریز کالا
امکان تعریف فیلدهای اختصاصی در پرونده بیماران بنا به نیاز موسسه
امکان گزارش های ترکیبی پیشرفته بنا به نیاز موسسه
گزارش صورت جلسه خدمات ارائه شده به مشتریان
گزارش سوابق خدمات ارائه شده به بیماردر بازه زمانی مختلف به تفکیک جزئیات
گزارش عملکرد سرویس کاران و کارشناسان
امکان گزارش کلیه سوابق خدمات ارائه شده به تفکیک خدمات و بیمار
گزارش حجمی و نموداری از میزان و علت مراجعات
تعیین محدوده دسترسی کاربران/مشتریان و مدیران به اطلاعات و عملیات سیستم جهت افزایش امنیت اطلاعاتی
سیستم پیام کوتاه
امکان ارسال پیامک به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
امکان ارسال پیام فوری
امکان دریافت پیام کوتاه از یک مشتری یا گروهی از مشتریان
سیستم گزارشات پیام کوتاه شامل :
گزارش پیامهای ارسالی با مشخصات تاریخ ارسال/کاربر ارسال کننده /ساعت ارسال /نام شخص / متن پیام وجستجوی شماره همراه و بازه زمانی.
گزارش پیامهای دریافتی با مشخصات تاریخ دریافت /کاربر ارسال کننده /ساعت ارسال / متن پیام وجستجوی شماره همراه و بازه زمانی . نمودار پیامهای دریافتی با مشخصات تعداد در جستجوی بازه زمانی.